sabinahedlund

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av sabina hedlund - 19 mars 2010 21:49



Bra musiksmak man har/hade;)

Av sabina hedlund - 19 mars 2010 21:33


En låt från sommaren 2006.

Vilka minnen<3

Av sabina hedlund - 19 mars 2010 19:01

Idag var det väldigt trevligt att vara i serveringen. Snälla gäster och mysigt/underhållande sällskap (Jag gillar stark Mikkos och Sibins version av 

lukta på fisen dansen:


 


som dom brukar köra lite då och då. Humor på hög nivå. Det gillar vi!)


Jag har även fått ett gott recept på mormors budapestrulle som jag tänkte prova på i kväll, passar nog bra efter en god black&white måltid.


Det blev ett väldigt kortfattat inlägg, jag kan väl då också tillägga att jag kommer från 20:00 till 21:00 sitta och dregla framför tv:n på den snygga killen i legend of the seeker.


Mmmhmhhhmm

Ovido - Quiz & Flashcards